Na zariadenie malého domáceho fitka nepotrebujete veľa

Datum: 04.01.2024

V dnešnej uponáhľanej dobe je náročné nájsť čas na návštevu fitnescentra. Ak aj vy patríte medzi veľmi zaneprázdnených ľudí, vytvorte si malé fitko priamo v obývačke.

Na zariadenie malého domáceho fitka nepotrebujete veľa

Budete môcť cvičiť kedykoľvek si nájdete zopár minút voľného času. Na zariadenie fitness nepotrebujete veľa priestoru a ani finančných investícií. Ako si jednoducho a efektívne zariadiť malú domácu posilňovňu?

Výber vhodného priestoru

Prvým krokom k úspešnému zariadeniu malého domáceho fitness je nájsť vhodný priestor. Nepotrebujete až tak veľa, úplne stačí malý kút v obývačke alebo v spálni. Dôležité je, aby ste mali dosť priestoru na pohyb a umiestnenie potrebných pomôcok.

Predtým, ako začnete nakupovať vybavenie, zvážte svoje potreby. Aké druhy cvičení chcete vykonávať? Koľko miesta máte k dispozícii? Koľko chcete minúť? Keď si zodpoviete tieto otázky, nakupujte vybavenie v jednom obchode. Vďaka nákupu väčšieho množstva pomôcok dostanete zľavu alebo dopravu zdarma. Odporúčam vám si prezrieť ponuku internetového obchodu inSPORTline.

Aké športové pomôcky kúpiť do domáceho fitka

Keď už viete, čo potrebujete, môžete začať nakupovať vybavenie. Existuje mnoho rôznych druhov vybavenia, ktoré je ideálne pre domáce fitness. Medzi niektoré z najpopulárnejších možností patria:

Hrazda

Hrazda je vynikajúcou pomôckou na posilňovanie horných partií tela. Existujú rôzne typy hrázd vrátane takých, ktoré môžete , ktoré môžete ľahko namontovať na dvere bez potreby vŕtania. Hrazda umožňuje realizovať rôzne cviky ako sú ťahy nahor, zdvíhanie nôh či visenie na brade.

Lavička na cvičenie

Lavička na cvičenie je všestranná pomôcka, ktorá vám umožní vytvárať pestré tréningy. Môžete na nej posilňovať hornú a dolnú časť tela s pomocou činiek, závaží alebo odporových gúm. Lavičky na cvičenie s nastaviteľným sklonom vám umožnia prispôsobiť intenzitu cvičenia.

Podložka na cvičenie

Podložka na cvičenie je skvelou pomôckou na posilňovanie a tréning s vlastnou váhou. Umožní vám bez pocitu tlačenia a chladu zo zeme trénovať plank, sklapovačky a iné posilňovacie cviky.

Činky a kettlebell

Dodajte svojmu tréningu intenzitu pomocou činiek a kettlebellu. Cvičenie s hmotnosťami posilní svaly a zlepší vytrvalosť. Do malých priestorov odporúčame kúpiť nakladacie činky.

Odporové gumy

Na cvičenia s odporom a posilňovanie svalov môžete použiť elastické gumy na cvičenie. Ide o maximálne skladnú a efektívnu pomôcku, s ktorou dokážete zostaviť kompletne celý tréning.

Tip na záver: Vytvorte si pestrý tréningový plán, aby ste neupadli do stereotypu. Každý tréning sústreďte na iné svalové partie. Kombinujte cvičenia s hrazdou, lavičkou a ďalšími pomôckami na dosiahnutie optimálnych výsledkov. Pred začatím cvičenia sa presvedčte, že všetky pomôcky sú stabilné a dobre upevnené. Dbajte na správnu techniku pri cvičení, a ak s cvičením len začínate, konzultujte tréningy s profesionálom.

Autor: Gabriela Kudláčová – senior copywriter

 

 

 

Čítané: 116 x